Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Μετανάστες κρυμμένοι σε φορτηγά


Στην προσπάθειά τους να φύγουν για Ιταλία συνελήφθησαν στην Ηγουμενίτσα

Είκοσι τέσσερις παράνομους μετανάστες, ανάμεσά τους ένα μικρό παιδί, που επιχειρούσαν κρυμμένοι σε φορτηγά να φύγουν για την Ιταλία, εντόπισαν τις τελευταίες ώρες οι λιμενικές αρχές της Ηγουμενίτσας, λίγο πριν τα οχήματα εισέλθουν στα πλοία.

Ειδικότερα, τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, στην πύλη του λιμανιού για τα πλοία του εξωτερικού, οι λιμενικοί σταμάτησαν για έλεγχο φορτηγό, που οδηγούσε 44χρονος, ο οποίος τους φάνηκε ύποπτος.

Στο επικαθήμενο, το φορτηγό μετέφερε ένα σκάφος αναψυχής, στο εσωτερικό του οποίου ανακάλυψαν επιμελώς κρυμμένους είκοσι μετανάστες, που προέρχονταν από διάφορες χώρες. Οδηγός και λαθρομετανάστες συνελήφθησαν, ενώ το όχημα κατασχέθηκε.

Επίσης το απόγευμα της Τρίτης, στο ίδιο σημείο, λιμενικοί συνέλαβαν έναν 35χρονο οδηγό φορτηγού, ο οποίος διέθετε ειδικά διαμορφωμένη κρύπτη στη δεξιά δεξαμενή πετρελαίου του οχήματός του. Από εκεί μέσα οι λιμενικοί έβγαλαν τέσσερις μετανάστες, εκ των οποίων ο ένας ανήλικος, οι οποίοι αν όλα πήγαιναν καλά θα ξαναέβλεπαν το φως της μέρας στην Ιταλία.

πηγή : to vima.gr

ΙΧ: Τα νέα (;) τέλη κυκλοφορίας «πάγωσαν» την αγορά



Πανικό έχει προκαλέσει σε ιδιοκτήτες, εισαγωγείς, αλλά και εμπόρους αυτοκινήτων η φήμη επαναπροσδιορισμού των Τελών Κυκλοφορίας για το 2012 εξαιτίας της μαύρης τρύπας που έχει εμφανιστεί στα δημοσιονομικά έσοδα. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2012 εξετάζεται να αυξηθούν από 10% έως 15% χωρίς ωστόσο να αποκλείονται και υψηλότερες αυξήσεις έως 20% για ιδιαίτερα ρυπογόνα αυτοκίνητα με μεγάλους κινητήρες. Αλλωστε η συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων έχει υποστεί καθίζηση καθώς οι πωλήσεις τους περιορίζονται σε μονοψήφιο ή μηδενικό αριθμό κάθε μήνα εξαιτίας του Φόρου Πολυτελείας, αλλά και του κόστους χρήσης. Ο στόχος από την αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας για το 2012 είναι η άντληση επιπλέον 350 εκατ. ευρώ ώστε να καλυφθεί μέρος της «μαύρης τρύπας» που έχει παρουσιαστεί στα δημοσιονομικά έσοδα.
Φήμη
Ομως, η δημοσιοποίηση της φήμης και μόνο περί αύξησης των Τελών Κυκλοφορίας το 2012 λειτούργησε ανασταλτικά στις παραγγελίες νέων αυτοκινήτων καθώς πάρα πολλοί έσπευσαν να «ακυρώσουν» την απόκτηση του καινούριου τους Ι.Χ. Βέβαια όλα τα παραπάνω πραγματοποιούνται σε μία χρονική στιγμή κατά την οποία υπάρχει η απόσυρση, πρόσφατα επεκτάθηκε και στα επαγγελματικά οχήματα μέχρι 3,5 τόνους και οι εισαγωγείς και έμποροι έχουν επιδοθεί σε ένα απίστευτο μπαράζ προσφορών. Παράλληλα μεγάλο πλήγμα δέχθηκε και η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς οι υποψήφιοι αγοραστές παγώνουν επίσης κάθε πρόθεση για απόκτηση αυτοκινήτου στο φόβο μιας μεγάλης αύξησης των Τελών που γνωρίσαμε το 2009 και οδήγησε περισσότερους από 200.000 ιδιοκτήτες παλαιών Ι.Χ. σε κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας τους εξαιτίας προσωρινής ακινησίας...
Μάλιστα όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στην «Η» στελέχη της αγοράς, κυρίως μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, μία τέτοια κίνηση θα οδηγούσε πάρα πολλούς επαγγελματίες σε αδιέξοδο καθώς «πάγωσαν» και οι πωλήσεις αυτοκινήτων από 2ο χέρι που μέχρι πρότινος διατηρούσαν στη «ζωή» ακόμη και μεγάλες κάθετες μονάδες.
Από την άλλη μεριά οι εισαγωγείς έμειναν «άφωνοι» στο άκουσμα και μόνο της φήμης για αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας καθώς αναπροσαρμόστηκαν ήδη το 2010 πίστευαν πως θα διατηρηθούν τουλάχιστον 2 χρόνια ώστε να υπάρχει μια «ηρεμία» στην αγορά.
Ακριβά
Τέλος οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. αν τελικά πραγματοποιηθεί το μέτρο θα αναγκαστούν να πληρώσουν ακριβότερα από 20 έως και 200 ευρώ τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2012 ενώ αρκετοί από αυτούς είναι πολύ πιθανό να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους για να μην τα πληρώσουν. Αλλωστε σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη τη χρονιά που διανύουμε εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων δεν έχουν καταβάλει τα Τέλη Κυκλοφορίας κυκλοφορώντας παράνομα τα αυτοκίνητά τους... Μάλιστα όπως ανέφερε και υφυπουργός της κυβέρνησης μέρος του μεγάλου ελλείμματος στα δημοσιονομικά έσοδα προέρχεται από απλήρωτα Τέλη Κυκλοφορίας (εξαιτίας ακινησίας αλλά και μη καταβολής) και γι' αυτό το λόγο το υπουργείο Οικονομικών απέστειλε εγκύκλιο για τα απλήρωτα Τέλη προς όλες τις εφορίες ώστε να εισπραχθούν από το 1995 και έπειτα!
Πτώση 55,2% το Μάρτιο
Σε ελεύθερη πτώση εξακολουθεί να βρίσκονται οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων καθώς το Μάρτιο κατέγραψαν νέα πτώση-ρεκόρ 55,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Αν βέβαια στα παραπάνω συνυπολογίσουμε πως οι εταιρικές πωλήσεις Ι.Χ. (Fleet Cars) ξεπέρασαν τις 2.300 μονάδες τότε εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως οι εταιρείες leasing και ενοικιάσεων αυτοκινήτων έσωσαν και πάλι την αγορά.
Οσον αφορά στις αναλυτικές πωλήσεις του Μαρτίου στις πέντε πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι Toyota με 995 οχήματα, Ford με 894, Opel με 847, VW με 690 και Nissan με 544 πωλήσεις αντίστοιχα. Σε επίπεδο ποσοστών μόλις η Alfa Romeo και η Dacia με αύξηση πωλήσεων 40% και 4% αντίστοιχα ενώ όλες οι υπόλοιπες κατέγραψαν πτώση...
Σε επίπεδο τριμήνου οι πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων έχουν επίσης καταρρεύσει καταγράφοντας πτώση 57,4% καθώς τους 3 πρώτους μήνες της χρονιάς που διανύουμε έχουν πουληθεί 25.267 νέα Ι.Χ. έναντι 59.365 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Το μέτρο της απόσυρσης σε απόλυτους αριθμούς κινείται σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς και έως τις πρώτες ημέρες του Απριλίου είχαν οδηγηθεί στα κέντρα ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ περίπου 10.800 Ι.Χ. εκ των οποίων μόλις το 20% να έχει αντικατασταθεί με καινούριο...
Προσεχώς λουκέτα...
Η άσχημη οικονομική κατάσταση που επικρατεί στα ελληνικά νοικοκυριά έχει άμεσο αντίκτυπο και στην αγορά αυτοκινήτου συνολικότερα και όχι μόνο στις πωλήσεις. Αρχικά τα συνεργεία των εξουσιοδοτημένων δικτύων παρά τις άκρως δελεαστικές προσφορές με εκπτώσεις δεν έχουν καταφέρει να προσελκύσουν τους πελάτες τους οι οποίοι απλά δεν τηρούν το εγχειρίδιο του κατασκευαστή και δεν κάνουν σέρβις στα Ι.Χ. τους. Οσον αφορά στα φανοποιεία οι μεν ιδιώτες καταναλωτές που έχουν χτυπηθεί τα Ι.Χ. τους τα επισκευάζουν κάνοντας «μπαλώματα» ώστε να μπορούν να κυκλοφορούν, ενώ οι ασφαλιστικές που χρειάζεται να καταβάλουν χρήματα στα φανοποιεία για τις όποιες ζημίες έχουν προκαλέσει οι πελάτες τους απλά παρατείνουν όσο μπορούν την καταβολή των χρημάτων. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να ζητούν οι φανοποιοί από τους ιδιοκτήτες των οχημάτων τα χρήματα ώστε να προμηθευτούν τα ανταλλακτικά που χρειάζεται για την επισκευή του οχήματος και κατόπιν να εισπράξουν οι ιδιώτες την αποζημίωση. Στις εκθέσεις αυτοκινήτων η επισκεψιμότητα των πελατών είναι ανάλογη των προσφορών που έχει η κάθε εταιρεία ωστόσο δεν λείπουν τα σχόλια τύπου: «Τσουνάμι ήταν και η απόσυρση και πέρασε...».
Τέλος τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της χώρας σύμφωνα με όσα αναφέρουν στελέχη της αγοράς δεν εγκρίνουν σε κανέναν σχεδόν ενδιαφερόμενο ιδιώτη δάνειο για αγορά Ι.Χ., ενώ από την άλλη μεριά δεν συζητούν καθόλου για επέκταση ή αναχρηματοδότηση επαγγελματιών του κλάδου οι οποίοι βρίσκονται στο χείλος του γκρεμού. Από την άλλη μεριά βέβαια η κατάρρευση των πωλήσεων αλλά και των υπηρεσιών after sales έχει χτυπήσει και στις υγιείς επιχειρήσεις του κλάδου που έως σήμερα κάλυπταν τις ζημίες από κέρδη του παρελθόντος.
Αλλωστε ο δανεισμός των επιχειρήσεων του κλάδου εξακολουθεί να παραμένει πολύ κοντά στα 8 δισ. ευρώ παρά τις όποιες προσπάθειες αναδιάρθρωσης πραγματοποιούν εδώ και 2 χρόνια οι εισαγωγικές αλλά και οι εμπορίες αυτοκινήτων...
πηγή : imerisia.gr

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

ΠΕΕΕΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 9-4-11

Στις 19 Φεβρουαρίου 2011 πραγματοποιήθηκε στο κέντρο LA MIRAGE στα Μέγαρα η τακτική Γενική Συνέλευση της Πανελλήνιας Ένωσης Εισαγωγέων Επαγγελματικών Αυτοκινήτων (Π.Ε.Ε.Ε.Α.), υπό τη προεδρία του κ. Αριστείδη Κωνσταντακόπουλου και αντιπρόεδρο τον κ. Δημήτριο Δρεμέτσικα, για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Το περιοδικό ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ δήλωσε και πάλι το παρόν στη συνάντηση αυτή, σε πνεύμα απόλυτης σύμπνοιας, αλληλεγγύης και υποστήριξης προς τον επιβαρυμένο και ταλαιπωρημένο από τις προκλήσεις των καιρών, κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων.
 Στο πλαίσιο της συνάντησης πραγματοποιήθηκε και η ετήσια παραδοσιακή κοπή της πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας, με φετινό τυχερό τον κ. Νίκο Ασημομύτη.
Ελλείψει της απαραίτητης απαρτίας των μελών για τη ψηφοφορία προς την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. , η Γενική Συνέλευση αναβλήθηκε και πήρε αναβολή για τις 9 Απριλίου 2011.
Για το λόγο αυτό παραθέτουμε την επίσημη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ της Πανελλήνιας Ένωσης Εισαγωγέων Επαγγελματικών Αυτοκινήτων, και παρακαλούμε θερμά όλα τα μέλη όπως παραβρεθούν στη Γενική Συνέλευση.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Προσκαλούμε όλους τους συναδέλφους, μέλη και μη, όπως προσέλθουν στις 9 Απριλίου 2011, ημέρα Σάββατο και ώρα 15.00 στο κέντρο LA – MIRAGE, όπου θα πραγματοποιηθεί η Γενική Συνέλευση για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ένωσης Εισαγωγέων Επαγγελματικών Αυτοκινήτων.
Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τον κ. Νίκο Ασημομύτη (210 2580060 & 6932216812)
Το κέντρο LA – MIRAGE βρίσκεται στην παραλία Πάχης Μεγάρων, 200 μέτρα από το στρατόπεδο, στη δεξιά έξοδο – ταμπέλα ΜΕΓΑΡΑ – ΠΑΧΗ)


Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Αυξήθηκαν 22,1% οι ταξινομήσεις νέων ΙΧ


Ωθηση στην αγορά έδωσε το μέτρο της απόσυρσης ΙΧ αυτοκινήτων, καθώς τον Μάρτιο οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 22,1%, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που ανακοίνωσε χθες ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.


Σύμφωνα μ' αυτά, στο διάστημα από την έναρξη της απόσυρσης έως την περασμένη Παρασκευή, διεγράφησαν 10.885 παλαιά αυτοκίνητα, καταγράφοντας διπλάσιο αριθμό από τον συνήθη.
Απ' αυτά μόλις 1.299 αξιοποιήθηκαν για την ταξινόμηση καινούργιων αυτοκινήτων τον Μάρτιο, μήνα κατά τον οποίο οι συνολικές ταξινομήσεις ανήλθαν σε 8.531, ενισχυμένες κατά 22,1% έναντι του Φεβρουαρίου.


Περαιτέρω ώθηση στην αγορά του αυτοκινήτου αναμένει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων και από τη διεύρυνση του μέτρου της απόσυρσης στα παλαιά επαγγελματικά και αγροτικά οχήματα, καθώς ο νέος νόμος προβλέπει μείωση του τέλους ταξινόμησης από 40% έως 60% στην αγορά καινούργιων φορτηγών μεικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνους και κυβισμού έως 3.500 κυβικών εκατοστών.
Πηγή : ethnos.gr

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Νέα για επαγγελματικά αυτοκίνητα


» Διευρύνεται η λίστα των επαγγελματικών μοντέλων που ευνοούνται από το οικονομικό κίνητρο της απόσυρσης, μετά την κατάθεση της σχετικής τροπολογίας.
Πλέον συμπεριλαμβάνονται όλα τα επαγγελματικά αυτοκίνητα της κατηγορίας των ελαφρών φορτηγών (αγροτικά, βαν κ.ά.) έως 3,5 τόνους. Υπάρχει δυνατότητα να αποσυρθεί επιβατικό είτε επαγγελματικό αυτοκίνητο και να αγοραστεί με το οικονομικό κίνητρο ελαφρύ φορτηγό. Το αντίθετο όμως δεν ισχύει.
» Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης γιόρτασε τα 50 χρόνια συνεργασίας με τη Nissan. Στην εκδήλωση παρέστησαν πολιτικοί, επιχειρηματίες και ανώτατα στελέχη της Nissan. Ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Κάρλος Γκον, ένα από τα ισχυρότερα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας, σε μαγνητοσκοπημένο τηλεοπτικό μήνυμά του αναφέρθηκε στην επιτυχή συνεργασία των δύο εταιρειών. Ο κ. Κ. Γκον είχε προγραμματίσει να παρευρεθεί στην εκδήλωση, αλλά μετά το σεισμό στην Ιαπωνία υποχρεώθηκε να αλλάξει το πρόγραμμά του. Ο πρόεδρος της ελληνικής εταιρείας κ. Βασίλης Θεοχαράκης έκανε μια αναδρομή στην ιστορία της εταιρείας και τόνισε την αρτιότητα του εργοστασίου παραγωγής οχημάτων στον Βόλο (1980-1995). Σε περίοπτη θέση στο χώρο της εκδήλωσης τοποθετήθηκε το ηλεκτρικό Nissan Leaf. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της Nissan, από το φθινόπωρο θα πωλείται και στην Ελλάδα.
Το Nissan Leaf αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2011.
» Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η PSA (Peugeot - Citroen) αναδείχθηκε κορυφαία εταιρεία όσον αφορά τις συνολικές πατέντες, σύμφωνα με το Γαλλικό Εθνικό Ινστιτούτο Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Η κατοχύρωση ενός τόσο μεγάλου αριθμό πατεντών αντανακλά τη στρατηγική ανάπτυξης του ομίλου, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον.
Το 2010 ο όμιλος PSA επένδυσε συνολικά 2,1 δισ. ευρώ στην έρευνα και στην εξέλιξη.