επαγγελματικά οχήματα, επαγγελματικά αυτοκίνητα, τρακτέρ, τράκτορες, φορτηγά, μεγάλα φορτηγά, κλαρκ, γερανούς, μηχανήματα, ανταλλακτικά
ΕΛΑΦΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ
Το 2010 αναμφίβολα ήταν μία δύσκολη χρονιά για την Ελληνική οικονομία. Ως συνέπεια της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, χώρες με υψηλές δανειακές απαιτήσεις όπως η δική μας, και χωρίς αντίστοιχη παραγωγική και αναπτυξιακή οικονομική υποδομή, βρέθηκαν σε εξαιρετικά δυσχερή θέση. Οι επιλογές και οι αποφάσεις που ελήφθησαν θα κριθούν εκ του αποτελέσματος, αλλά αναμφίβολα η πορεία για την έξοδο από την οικονομική κρίση θα είναι μακρά και θα χρειαστεί αφενός να εξοπλιστούμε με υπομονή, αφετέρου να προσαρμοστούμε στα νέα οικονομικά δεδομένα.
Η δεινή οικονομική θέση στης χώρας μας, είχε άμεσο αντίκτυπο σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους. Στον κλάδο του επαγγελματικού οχήματος, εκτός από την πραγματική οικονομία (αγορά) που αποδεικνύει περίτρανα το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει, έρχονται και τα στατιστικά στοιχεία, οι αριθμοί που δύσκολα διαψεύδονται.
Το μήνα Νοέμβριο ταξινομήθηκαν 608 οχήματα, από 592 που είχαν ταξινομηθεί το Σεπτέμβριο. Έτσι, ο αριθμός των ταξινομήσεων από την αρχή του έτους έφτασαν τις 10.180. Στην άτυπη μάχη των περιοχών η Αθήνα έκανε την εκπληξη με την VOLKSWAGEN να ταξινομεί 30 οχήματα και να κατακτά την πρωτιά, αφήνωντας στην δεύτερη θέση την FORD με 21 και ακολουθεί η FIAT με 16. Η TOYOTA παίρνει τη ρεβάνς από τα αστικά κέντρα στην Κρήτη όπου φιγουράρει στη κορυφή με 28 ταξινομήσεις. Η Θεσσαλονίκη δίνει ισοβαθμία μεταξύ των OPEL και FIAT με 9 ταξινομήσεις.
Τον Δεκέμβριο ταξινομήθηκαν 451 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, όταν ο μ.ο. της τελευταίας πενταετίας για τον αντίστοιχο μήνα ήταν 1.439 ταξινιμήσεις, δηλαδή μία πτώση της τάξης του -68,7%. Τον αντίστοιχο μήνα του 2009, όπου είχε ξεκινήσει το οικονομικό πρόβλημα, είχαν ταξινομηθεί 1.088 οχήματα., με τον μ.ο. πενταετίας να βρίσκεται στα 1.616 ταξινομήσεις και το ποσοστό μείωσης στο -32,7%.
Οι συνολικές ταξινομήσεις για τη χρονιά που πέρασε άγγιξαν τις 10.631, όταν το 2009 έκλεισε με τον αριθμό των ταξινομήσεων να φτάνει τις 14.549. Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε σχέση με τον μ.ο. των συνολικών ταξινομήσεων της τελευταίας πενταετίας που ανέρχεται στις 21.674, ο αριθμός που καταγράψαμε το 2010 δείχνει μείωση της τάξης του -51%. Φυσικά, η πτώση των ταξινομήσεων είναι απολύτως φυσιολογική, αν αναλογιστούμε την οικονομική συγκυρία που βιώνουμε. Όσοι γνωρίζουν την αγορά ξέρουν καλά ότι μετά από κάθε ύφεση έρχεται η ανάπτυξη και αυτό είναι θεμελιώδης αρχή της σύγχροχης οικονομικής θεωρίας, άρα όλοι ελπίζουν για καλύτερες μέρες. Αυτό που προκαλεί ανησυχία είναι ο ρυθμός της μείωσης του ποσοστού των ταξινομήσεων, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες αντιπροσωπειών και εμπόρων να επωμιστούν αρκετές φορές κόστος πρός όφελος των επαγγελματιών αγοραστών, οι οποίοι αναφίβολα δίνουν τον δικό τους αγώνα επιβίωσης.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΕΛΑΦΡΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
ΑΘΗΝΑ
1.VOLKSWAGEN 30
2.FORD 21
3.FIAT 16
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
1.FIAT 9
-.OPEL 9
2.VOLKSWAGEN 5
3.TOYOTA 4
-.FORD 4
-.CITROEN 4
ΗΠΕΙΡΟΣ
1.NISSAN 9
2.VOLKSWAGEN 3
-.MITSUBISHI 3
3.TOYOTA 2
-.ISUZU 2
-.FIAT 2
-.DACIA 2
-.CITROEN 2
ΘΕΣΣΑΛΙΑ
1.NISSAN 8
2.ISUZU 7
3.TOYOTA 6
ΘΡΑΚΗ
1.ISUZU 3
-.CITROEN 3
2.NISSAN 2
-.VOLKSWAGEN 2
3.TOYOTA 1
-.FIAT 1
-.MITSUBISHI 1
-.PEUGEOT 1
ΚΡΗΤΗ
1.TOYOTA 25
2.NISSAN 18
3.FIAT 7
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
1.TOYOTA 10
2.NISSAN 8
-.FORD 8
3.MITSUBISHI 7
-.VOLKSWAGEN 7
Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ
1.NISSAN 11
2.TOYOTA 10
3.ISUZU 3
-.DACIA 3
-.MITSUBISHI 3
-.VOLKSWAGEN 3
Ν. ΙΟΝΙΟΥ
1.NISSAN 4
-.ISUZU 4
2.TOYOTA 3
-.VOLKSWAGEN 3
3.MITSUBISHI 2
-.DACIA 2
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
1.NISSAN 25
2.TOYOTA 13
-.ISUZU 13
3.VOLKSWAGEN 7
-.MITSUBISHI 7
Κ. ΕΛΛΑΔΑ
1.NISSAN 20
2.TOYOTA 13
3.ISUZU 8
--------------------------------------
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
ΑΘΗΝΑ
1.FIAT 32
2.FORD 31
2.MERCEDES 9
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
1.FIAT 7
2.VOLKSWAGEN 4
3.NISSAN 3
-.FORD 3
-.TOYOTA 3
ΗΠΕΙΡΟΣ
1.FIAT 3
2.NISSAN 2
-.FORD 2
-.ISUZU 2
-.VOLKSWAGEN 2
3.TOYOTA 1
-.MITSUBISHI 1
-.CITROEN 1
-.PEUGEOT 1
-.RENAULT 1
ΘΕΣΣΑΛΙΑ
1.FORD 9
2.ISUZU 6
3.NISSAN 3
ΘΡΑΚΗ
1.OPEL 6
2.MAZDA 2
-.FIAT 2
-.NISSAN 2
3.ISUZU 1
ΚΡΗΤΗ
1.TOYOTA 13
2.NISSAN 7
3.FIAT 5
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
1.FORD 7
2.TOYOTA 6
-.FIAT 6
3.NISSAN 5
Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ
1.TOYOTA 5
-.PIAGGIO 5
2.MITSUBISHI 4
-.VOLKSWAGEN 4
3.NISSAN 3
Ν. ΙΟΝΙΟΥ
1.ISUZU 2
2.TOYOTA 1
-.NISSAN 1
-.MITSUBISHI 1
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
1.NISSAN 25
2.FIAT 8
-.VOLKSWAGEN 8
3.TOYOTA 7
-.FORD 7
Κ. ΕΛΛΑΔΑ
1.NISSAN 11
2.TOYOTA 7
-.FIAT 7
3.FORD 5
-.MITSUBISHI 5
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2010
1.NISSAN 118
2.TOYOTA 94
3.VOLKSWAGEN 73
4.FORD 56
5.ISUZU 54
6.FIAT 50
7.MITSUBISHI 36
8.OPEL 25
9.DACIA 24
10.CITROEN 22
11.MERCEDES 19
12.MAZDA 13
13.PEUGEOT 7
14.RENAULT 5
15.MAHINDRA 4
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010
1.FIAT 72
2.NISSAN 70
3.FORD 69
4.TOYOTA 49
5.ISUZU 35
6.VOLKSWAGEN 33
7.OPEL 28
8.MITSUBISHI 24
9.MERCEDES 23
10.CITROEN 13
11.DACIA 10
12.PEUGEOT 6
-.PIAGGIO 6
14.MAZDA 5
15.RENAULT 3
-.MAHINDRA 3
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2010
1.TOYOTA 2.649
2.NISSAN 1.498
3.ISUZU 1.024
4.FIAT 1.002
5.FORD 941
6.MITSUBISHI 501
7.VOLKSWAGEN 486
8.OPEL 436
9.CITROEN 360
10.MERCEDES 303
11.DACIA 296
12.MAZDA 184
13.PEUGEOT 180
14.RENAULT 111
15.PIAGGIO 102
16.MAHINDRA 31
17.CHONGQI 28
18.IVECO 15
19. SSANGYONG 7
20.SKODA 5
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010
1.TOYOTA 2.698
2.NISSAN 1.568
3.FIAT 1.074
4.ISUZU 1.059
5.FORD 1.010
6.MITSUBISHI 525
7.VOLKSWAGEN 519
8.OPEL 464
9.CITROEN 373
10.MERCEDES 326
11.DACIA 306
12.MAZDA 189
13.PEUGEOT 186
14.RENAULT 114
15.PIAGGIO 108
16.MAHINDRA 34
17.CHONGQI 28
18.IVECO 16
19.SSANGYONG 7
20. SKODA 5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου