Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Μάλλον κάτι συμβαίνει με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων


Ακούστηκε ότι αυξήθηκαν σε 2 οι υπουργοί της κυβέρνησης που άλλαξαν την άποψή τους για την εφαρμογή του μέτρου. Ζήτησαν να καθυστερήσει η όλη διαδικασία και να επανεξεταστούν τα οικονομικά κίνητρα. Οπως και να έχει, η κυβέρνηση οφείλει να ανακοινώσει σύντομα την τελική απόφασή της και να μην «παίζει το κρυφτούλι» με τους καταναλωτές και τους εμπόρους.

» Απογοητευτικά πάντως είναι τα αποτελέσματα από την κίνηση της αγοράς των αυτοκινήτων το πρώτο 15ήμερο του Ιανουαρίου, σε σχέση με την αντίστοιχο διάστημα το 2010. Η πτώση των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων κυμάνθηκε γύρω στο 70%. Οι υποψήφιοι αγοραστές αναμένουν την απόσυρση για να προχωρήσουν στην αγορά του νέου αυτοκινήτου τους. Οσοι έχουν κάνουν παραγγελία ένα αυτοκίνητο,καθυστερούν την παραλαβή του, για να επωφεληθούν από την κρατική επιχορήγηση που προβλέπει η απόσυρση.

» Η Toyota πρωταγωνίστησε στην ελληνική αγορά και το 2010. Οι συνολικές ταξινομήσεις έφθασαν τις 19.414 μονάδες. Πήρε την πρώτη θέση στα επιβατικά με 16.716 πωλήσεις, μερίδιο 11,8% καθώς και στα επαγγελματικά αυτοκινήτα με 2.698 ταξινομήσεις,ποσοστό 25,4%.

Ο κ. Αριστείδης Αραβανής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ελλάς, δήλωσε: «Σε μια χρονιά απρόβλεπτων και συγχρόνως δυσμενών εξελίξεων, η Toyota έκανε ρεκόρ εικοσαετίας στο μερίδιο της (12,8%) στην ελληνική αγορά. Ευχαριστούμε θερμά και καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Toyota τους 19.414 πελάτες οι οποίοι μας εμπιστεύθηκαν και προτίμησαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Παράλληλα, θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους 350.000 πελάτες μας ότι και τη νέα χρονιά είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε στις νέες συνθήκες της αγοράς, προσφέροντας νέα προϊόντα με προσήλωση στην απόλυτη εξυπηρέτηση των πελατών μας».

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Αγροτικές κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα


Κλείνουν συμβολικά υποκαταστήματα της Αγροτικής Τράπεζας

Κινητοποιήσεις στις περισσότερες πόλεις της Ελλάδας πραγματοποιούν από το πρωί οι αγροτοσυνδικαλιστές της Παναγροτικής Αγωνιστικής Συσπείρωσης (ΠΑΣΥ).

Από τις 11:00 το πρωί, οι αγρότες απέκλεισαν τα υποκαταστήματα της Αγροτικής Τράπεζας στην Πέλλα και την Ημαθία, όπου και σκοπεύουν να παραμείνουν μέχρι και τις 14:00, ενώ ανάλογες κινητοποιήσεις έκαναν και στο νομό Θεσσαλονίκης.

Οι αγρότες της Συσπείρωσης ζητούν, μεταξύ άλλων, να παραμείνει η ΑΤΕ υπό κρατικό έλεγχο, καθώς και την άμεση εξόφληση της παραγωγής ροδάκινων της φετινής και περσινής χρονιάς από τους κονσερβοποιούς και τους εμπόρους, αλλά και αποζημιώσεις για τους πληγέντες αγρότες από χαλάζι - βροχοπτώσεις και εντατικοποίηση των ελέγχων στις αγορές.

Όπως έχει εξαγγείλει η ΠΑΣΥ, οι κινητοποιήσεις θα επαναληφθούν στις 5 Φεβρουαρίου, οπότε και θα πραγματοποιηθεί το συλλαλητήριο διαμαρτυρίας, εν όψει της Διεθνούς Έκθεσης για την Κτηνοτροφία και την Πτηνοτροφία, «Zootechnia», στη Θεσσαλονίκη. Οριστικές αποφάσεις, πάντως, πρόκειται να ληφθούν αύριο, στη σύσκεψη, που έχει προγραμματιστεί να γίνει στο Κιλκίς, στις 11 το πρωί.

Αντίδραση στην αγροτική πολιτική της κυβέρνησης...


Στη Νέα Χαλκηδόνα συγκεντρώθηκαν την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011 οι αγρότες μέλη της Παναγροτικής Αγωνιστικής Συσπείρωσης προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση στον αγροτικό τομέα, αλλά και για το μνημόνιο. Οι αγρότες μεταξύ άλλων διεκδικούν την κατάργηση του ΦΠΑ σε όλα τα αγροτικά εφόδια (π.χ λιπάσματα), την πλήρη ασφάλιση αγροτικής παραγωγής και γεωργικού κεφαλαίου, αλλά και τη διαγραφή χρεών σε μικρομεσαίους κτηνοτρόφους. Η παράσταση διαμαρτυρίας έγινε στις έξω από υποκατάστημα Αγροτικής Τράπεζας στη Νέα Χαλκηδόνα χωρίς την παρουσία των τρακτέρ τους.

"Ζεσταίνουν" τις μηχανές των τρακτέρ οι αγρότες - Τα πάγια αιτήματα των αγροτών


"Ζεσταίνουν" τις μηχανές των τρακτέρ οι αγρότες - Τα πάγια αιτήματα των αγροτών

Θεσμός τείνει να γίνει, η κινητοποίηση των αγροτών το πρώτο τρίμηνο κάθε χρονιάς (ορόσημο είναι ο γιορτασμός του Κιλελέρ κάθε Μάρτη) και ήδη άρχισαν οι φετινές διαδικασίες με πρώτη την Παναγροτική Αγωνιστική Συσπείρωση (ΠΑΣΥ) που πρόσκειται στο ΚΚΕ.


Σύμφωνα με πληροφορίες κινητοποιήσεις ετοιμάζουν και οι αγρότες που πρόσκεινται στη ΝΔ ("Γαλάζιοι") και στο ΠΑΣΟΚ ("πράσινοι") .Για μια ακόμα χρονιά οι αγρότες κατεβαίνουν σε αγωνιστική δράση διασπασμένοι. Προγραμματίζουν δράσεις ανάλογα με την κομματική της ταυτότητα και προβάλλουν πλειάδα αιτημάτων με διαφορετική λογική και προσέγγιση.


Αιτήματα κατά πλειοψηφία ανεπίλυτα και με την γενικότητα τους ή την ηθελημένη ασάφειά τους, διευκολύνουν την κυβέρνηση να παραπέμπει την αντιμετώπισή τους, στις καλένδες.
Τα κύρια αιτήματα που προβάλλονται στις φετινές κινητοποιήσεις είναι:
-Καθορισμός εγγυημένων κατώτερων τιμών όλων των προϊόντων (τιμές ασφάλειας).
-Επανασύνδεση όλων των επιδοτήσεων με την παραγωγή.
-Κατάργηση του ΦΠΑ σε όλα τα αγροτικά εφόδια (λιπάσματα, φυτοφάρμακα, ζωοτροφές, κ.α.).
-Αναπλήρωση του χαμένου αγροτικού εισοδήματος.
-Κατάργηση του διαχωρισμού κατά κύριο επάγγελμα αγρότη και μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότη (ετεροεπαγγελματίας).
-Πλήρη ασφάλιση αγροτικής παραγωγής και γεωργικού κεφαλαίου.
-Διαγραφή χρεών σε μικρομεσαίους κτηνοτρόφους.


Σύμφωνα με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων αγροτών της ΠΑΣΥ, οι κινητοποιήσεις έχουν πανελλαδικό χαρακτήρα και η κορύφωσή τους θα γίνει στις αρχές Φεβρουαρίου, με συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη, στα εγκαίνια της έκθεσης ΑΓΡΟΤΙΚΑ. Σε αυτή την αρχική φάση, οι κινητοποιήσεις θα περιοριστούν στις κεντρικές πλατείες των επαρχιακών πόλεων (πχ Τρίκαλα, Καρδίτσα, Λάρισα, Καβάλα, Αργος, Τρίπολη κλπ.) με συμβολικές καταλήψεις γραφείων του ΕΛΓΑ και υποκαταστημάτων της Αγροτικής Τράπεζας.
Ανάλογα με την συμμετοχή των αγροτών και την δυναμική των συγκεντρώσεων θα αποφασιστεί η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, από τις αρχές Φεβρουαρίου.


Οι αγρότες των άλλων οργανώσεων ξεκινούν την αγωνιστική τους δράση, δίνοντας στην κυβέρνηση σχεδόν μια δεκαήμερη προθεσμία για διάλογο, πριν αποφασίσουν τη μορφή των κινητοποιήσεων. Επιδιώκουν συνάντηση- συζήτηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, από την οποία θα εξαρτηθεί η πορεία των κινητοποιήσεών τους.

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

28/01/2010 ΣΕΕΜΑΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

28/01/2010 ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΕΜΑΤΑ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ-ΕΜΠΟΡΩΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ
ΒΑΚΧΟΥ 5, Τ.Κ. 54629 – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΤΗΛ.: 2310 526809 – ΦΑΞ: 2310 552 583



3 α) ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΜΕ ΕΠΙΛΥΣΗ
  1. Άρση περιορισμού κυκλοφορίας αυτοκινήτων χωρίς ΑΒS
  2. Συμμετοχή μας στις αποφάσεις που αφορούν τον κλάδο μας.
  3. Κατάργηση απαίτησης τζίρου σε νεοσύστατες και υπάρχουσες επιχειρήσεις ο οποίες επιθυμούν   να αγοράσουν επαγγελματικά αυτοκίνητα μικτού βάρους άνω

           των 4 τόνων     
     4.  Α)Απλοποίηση ταξινόμησης γερανοφόρων οχημάτων
Β)Δυνατότητα εκθεσιακών γερανοφόρων φορτηγών
Γ) Απαίτηση πιστοποίησης καλής λειτουργίας στα γερανοφόρα οχήματα που κυκλοφορούσαν πριν την υπουργική απόφαση Β/37499/3103/30-06-2008(ΦΕΚ 1405/β/2008)
      5.  Τα στοιχεία στην άδεια δοκιμαστικής κυκλοφορίας (Φ-Λ) να τυπώνονται
            με λατινικούς χαρακτήρες
6.  Μη υποχρεωτική αντικατάσταση πλαϊνών υαλοπινάκων φορτηγών με   
    τεμάχια λαμαρίνας, εφόσον αυτά έχουν παραχθεί με αυτή τη μορφή και η
    κυκλοφορία τους δεν απαγορεύεται από την Ε.Ε.
     7.  Αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί σε κράτος μέλος της Ε.Ε. να  
          ταξινομούνται και την χώρα μας χωρίς περαιτέρω διαδικασίες
     8.  Άρση της απαγόρευσης χρήσης επαγγελματικών αυτοκινήτων πάνω από  4       
          τόνους στην λαϊκή αγορά            
     9.  Άδειες Δ.Χ. περιορισμός αυτ/των EURO 4 KAI EURO 5


ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ – ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010



ΕΛΑΦΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ

            Το 2010 αναμφίβολα ήταν μία δύσκολη χρονιά για την Ελληνική οικονομία. Ως συνέπεια της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, χώρες με υψηλές δανειακές απαιτήσεις όπως η δική μας, και χωρίς αντίστοιχη παραγωγική και αναπτυξιακή οικονομική υποδομή, βρέθηκαν σε εξαιρετικά δυσχερή θέση. Οι επιλογές και οι αποφάσεις που ελήφθησαν θα κριθούν εκ του αποτελέσματος, αλλά αναμφίβολα η πορεία για την έξοδο από την οικονομική κρίση θα είναι μακρά και θα χρειαστεί αφενός να εξοπλιστούμε με υπομονή, αφετέρου να προσαρμοστούμε στα νέα οικονομικά δεδομένα.
            Η δεινή οικονομική θέση στης χώρας μας, είχε άμεσο αντίκτυπο σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους. Στον κλάδο του επαγγελματικού οχήματος, εκτός από την πραγματική οικονομία (αγορά) που αποδεικνύει περίτρανα το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει, έρχονται και τα στατιστικά στοιχεία, οι αριθμοί που δύσκολα διαψεύδονται.
            Το μήνα Νοέμβριο ταξινομήθηκαν 608 οχήματα, από 592 που είχαν ταξινομηθεί το Σεπτέμβριο. Έτσι, ο αριθμός των ταξινομήσεων από την αρχή του έτους έφτασαν τις 10.180. Στην άτυπη μάχη των περιοχών η Αθήνα έκανε την εκπληξη με την VOLKSWAGEN να ταξινομεί 30 οχήματα και να κατακτά την  πρωτιά, αφήνωντας στην δεύτερη θέση την FORD με 21 και ακολουθεί η FIAT με 16. Η TOYOTA παίρνει τη ρεβάνς από τα αστικά κέντρα στην Κρήτη όπου φιγουράρει στη κορυφή με 28 ταξινομήσεις. Η Θεσσαλονίκη δίνει ισοβαθμία μεταξύ των OPEL και FIAT με 9 ταξινομήσεις.    
            Τον Δεκέμβριο ταξινομήθηκαν 451 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, όταν ο μ.ο. της τελευταίας πενταετίας για τον αντίστοιχο μήνα ήταν 1.439 ταξινιμήσεις, δηλαδή μία πτώση της τάξης του -68,7%. Τον αντίστοιχο μήνα του 2009, όπου είχε ξεκινήσει το οικονομικό πρόβλημα,  είχαν ταξινομηθεί 1.088 οχήματα., με τον μ.ο. πενταετίας να βρίσκεται στα 1.616 ταξινομήσεις και το ποσοστό μείωσης στο -32,7%.
            Οι συνολικές ταξινομήσεις για τη χρονιά που πέρασε άγγιξαν τις 10.631, όταν το 2009 έκλεισε με τον αριθμό των ταξινομήσεων να φτάνει τις 14.549. Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε σχέση με τον μ.ο. των συνολικών ταξινομήσεων της τελευταίας πενταετίας που ανέρχεται στις 21.674, ο αριθμός που καταγράψαμε το 2010 δείχνει μείωση της τάξης του -51%. Φυσικά, η πτώση των ταξινομήσεων είναι απολύτως φυσιολογική, αν αναλογιστούμε την οικονομική συγκυρία που βιώνουμε. Όσοι γνωρίζουν την αγορά ξέρουν καλά ότι μετά από κάθε ύφεση έρχεται η ανάπτυξη και αυτό είναι θεμελιώδης αρχή της σύγχροχης οικονομικής θεωρίας, άρα όλοι ελπίζουν για καλύτερες μέρες. Αυτό που προκαλεί ανησυχία είναι ο ρυθμός της μείωσης του ποσοστού των ταξινομήσεων, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες αντιπροσωπειών και εμπόρων να επωμιστούν αρκετές φορές κόστος πρός όφελος των επαγγελματιών αγοραστών, οι οποίοι αναφίβολα δίνουν τον δικό τους αγώνα επιβίωσης.       

  



ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΕΛΑΦΡΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ

            ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ


ΑΘΗΝΑ
1.VOLKSWAGEN                30
2.FORD                                  21
3.FIAT                                                16

            ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
1.FIAT                                    9
-.OPEL                                    9
2.VOLKSWAGEN                5                     
3.TOYOTA                             4
-.FORD                                   4
-.CITROEN                            4

            ΗΠΕΙΡΟΣ
1.NISSAN                              9
2.VOLKSWAGEN                3
-.MITSUBISHI                      3
3.TOYOTA                             2
-.ISUZU                                  2
-.FIAT                                     2
-.DACIA                                 2
-.CITROEN                            2
           
            ΘΕΣΣΑΛΙΑ
1.NISSAN                              8
2.ISUZU                                 7
3.TOYOTA                             6

            ΘΡΑΚΗ
1.ISUZU                                 3
-.CITROEN                            3
2.NISSAN                              2         
-.VOLKSWAGEN                 2
3.TOYOTA                             1
-.FIAT                                     1
-.MITSUBISHI                      1
-.PEUGEOT                           1
           
            ΚΡΗΤΗ
1.TOYOTA                             25
2.NISSAN                              18
3.FIAT                                                7

            ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ         
1.TOYOTA                             10
2.NISSAN                              8
-.FORD                                   8
3.MITSUBISHI                      7
-.VOLKSWAGEN                 7

            Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ
1.NISSAN                              11
2.TOYOTA                             10
3.ISUZU                                 3
-.DACIA                                 3
-.MITSUBISHI                      3         
-.VOLKSWAGEN                 3

            Ν. ΙΟΝΙΟΥ

1.NISSAN                              4
-.ISUZU                                  4
2.TOYOTA                             3
-.VOLKSWAGEN                 3
3.MITSUBISHI                      2
-.DACIA                                 2         
           

            ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

1.NISSAN                              25
2.TOYOTA                             13
-.ISUZU                                  13
3.VOLKSWAGEN                7
-.MITSUBISHI                      7

            Κ. ΕΛΛΑΔΑ

1.NISSAN                              20
2.TOYOTA                             13
3.ISUZU                                 8


--------------------------------------


                        ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 

ΑΘΗΝΑ
1.FIAT                                                32
2.FORD                                  31
2.MERCEDES                                   9

            ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
1.FIAT                                                7
2.VOLKSWAGEN                4         
3.NISSAN                              3
-.FORD                                   3
-.TOYOTA                             3         

            ΗΠΕΙΡΟΣ
1.FIAT                                                3
2.NISSAN                              2
-.FORD                                   2
-.ISUZU                                  2         
-.VOLKSWAGEN                 2
3.TOYOTA                             1
-.MITSUBISHI                      1
-.CITROEN                            1
-.PEUGEOT                           1
-.RENAULT                           1

            ΘΕΣΣΑΛΙΑ
1.FORD                                  9
2.ISUZU                                 6
3.NISSAN                              3         

            ΘΡΑΚΗ
1.OPEL                                   6
2.MAZDA                              2
-.FIAT                                     2
-.NISSAN                               2
3.ISUZU                                 1

            ΚΡΗΤΗ
1.TOYOTA                             13
2.NISSAN                              7
3.FIAT                                                5

            ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ         
1.FORD                                  7
2.TOYOTA                             6
-.FIAT                                     6
3.NISSAN                              5

            Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ
1.TOYOTA                             5
-.PIAGGIO                             5         
2.MITSUBISHI                      4
-.VOLKSWAGEN                 4
3.NISSAN                              3

            Ν. ΙΟΝΙΟΥ

1.ISUZU                                 2
2.TOYOTA                             1
-.NISSAN                               1
-.MITSUBISHI                      1         
           

            ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

1.NISSAN                              25
2.FIAT                                                8
-.VOLKSWAGEN                 8
3.TOYOTA                             7
-.FORD                                   7

            Κ. ΕΛΛΑΔΑ

1.NISSAN                              11
2.TOYOTA                             7
-.FIAT                                     7
3.FORD                                  5
-.MITSUBISHI                      5         



ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ  2010

1.NISSAN                              118
2.TOYOTA                             94
3.VOLKSWAGEN                73       
4.FORD                                  56
5.ISUZU                                 54
6.FIAT                                                50
7.MITSUBISHI                      36
8.OPEL                                   25
9.DACIA                                24
10.CITROEN                         22       
11.MERCEDES                     19
12.MAZDA                            13
13.PEUGEOT                         7
14.RENAULT                                    5
15.MAHINDRA                    4         

            ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ  2010

1.FIAT                                                72
2.NISSAN                              70
3.FORD                                  69
4.TOYOTA                             49
5.ISUZU                                 35
6.VOLKSWAGEN                33       
7.OPEL                                   28
8.MITSUBISHI                      24       
9.MERCEDES                                   23
10.CITROEN                         13
11.DACIA                              10
12.PEUGEOT                         6
-.PIAGGIO                             6
14.MAZDA                            5
15.RENAULT                        3
-.MAHINDRA                       3





ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ  2010

1.TOYOTA                             2.649
2.NISSAN                              1.498
3.ISUZU                                 1.024
4.FIAT                                                1.002
5.FORD                                  941
6.MITSUBISHI                      501
7.VOLKSWAGEN                486
8.OPEL                                   436
9.CITROEN                           360
10.MERCEDES                     303
11.DACIA                              296
12.MAZDA                            184
13.PEUGEOT                         180
14.RENAULT                                    111
15.PIAGGIO                          102
16.MAHINDRA                    31       
17.CHONGQI                                    28
18.IVECO                              15
19. SSANGYONG                 7
20.SKODA                             5




ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ  2010

1.TOYOTA                             2.698
2.NISSAN                              1.568
3.FIAT                                                1.074
4.ISUZU                                 1.059
5.FORD                                  1.010
6.MITSUBISHI                      525
7.VOLKSWAGEN                519
8.OPEL                                   464
9.CITROEN                           373
10.MERCEDES                     326
11.DACIA                              306
12.MAZDA                            189
13.PEUGEOT                         186
14.RENAULT                                    114
15.PIAGGIO                          108
16.MAHINDRA                    34       
17.CHONGQI                        28
18.IVECO                              16
19.SSANGYONG                  7
20. SKODA                            5