Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

28.01.2011 – ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ & ΕΜΠΟΡΩΝ ΜΕΤ/ΝΩΝ ΑΥΤΟΚ/ΤΩΝ & ΑΝΤ/ΚΩΝ ΘΕΣ/ΚΗΣ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Κ' ΔΙΚΤΥΩΝ


Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε συνάντηση την Παρασκευή 28.01.2011 στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μεταξύ αντιπροσώπων του κλάδου Εισαγωγέων & Εμπόρων Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων και ειδικευμένου κλιμακίου του Υπουργείου για ανάλογα θέματα.

Από την πλευρά των επαγγελματιών παρευρέθησαν :

· Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων & Εμπόρων Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων και Ανταλλακτικών Θεσσαλονίκης, με κύριο εκπρόσωπο τον πρόεδρο κ. Μαυροτέλη Χρυσοβαλάντη,

· Η Πανελλήνια Ένωση Εισαγωγέων Επαγγελματικών Αυτοκινήτων Αθήνας, με εκπρόσωπο τον κ. Νίκο Ασημομύτη, και

· Το Σωματείο Μεταχειρισμένων Φορτηγών Αυτοκινήτων Ν. Τρικάλων, με εκπροσώπους, τον κ. Μπρέντα, τον κ. Μπαμπούρη Ευάγγελο και κ. Μπαταβάνη Γεώργιο.

Για την κάλυψη του θέματος, το περιοδικό «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ» εκπροσώπησε ο εκδότης κ. Χρυσοβαλάντης Πιτσικάλης.

Η ατζέντα των επαγγελματιών περιελάμβανε τα ακόλουθα θέματα:

1. α) Άρση περιορισμού κυκλοφορίας αυτοκινήτων χωρίς ΑΒS

β) Λήψη μέτρων για την άμεση διάθεση στην αγορά των μη ταξινομημένων αυτοκινήτων χωρίς ABS

2. Συμμετοχή του κλάδου επαγγελματιών στις αποφάσεις που τον αφορούν, για την αποφυγή λήψης αιφνιδιαστικών αποφάσεων και την αποφυγή διαδικαστικών προβλημάτων.

3. Κατάργηση απαίτησης τζίρου σε νεοσύστατες και υπάρχουσες επιχειρήσεις ο οποίες επιθυμούν να αγοράσουν επαγγελματικά αυτοκίνητα μικτού βάρους άνω των 4 τόνων

4. Α)Απλοποίηση ταξινόμησης γερανοφόρων οχημάτων

Β)Δυνατότητα εκθεσιακών γερανοφόρων φορτηγών

5. Τα στοιχεία στην άδεια δοκιμαστικής κυκλοφορίας (Φ-Λ) και οι πινακίδες να φέρουν λατινικούς χαρακτήρες για την διευκόλυνση της χρήσης τους στο εξωτερικό.

6. Μη υποχρεωτική αντικατάσταση πλαϊνών πίσω υαλοπινάκων με τεμάχια λαμαρίνας στα κλειστά φορτηγά, εφόσον αυτά έχουν παραχθεί με αυτή τη μορφή και η κυκλοφορία τους δεν απαγορεύεται από την Ε.Ε.

7. Αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί σε κράτος μέλος της Ε.Ε. να ταξινομούνται και στην χώρα μας χωρίς περαιτέρω διαδικασίες και μεταβολής του χαρακτήρα αυτών, εξαιτίας της μη εναρμόνισης του ελληνικού κράτους με τις διατάξεις της ΕΚ (γερανοφόρα οχήματα, οχήματα με διασκευές)

8. Άρση της δέσμευσης χρήσης αυτοκινήτων έως 4 τόνους στην λαϊκή αγορά και αδειοδότηση χρήσης έως και 8 τόνους, στις περιπτώσεις που το βάρος του απαιτούμενου εξοπλισμού για την διασφάλιση της ποιότητας των εμπορευμάτων (κόφα, ψυγείο, υδραυλική πόρτα) απαιτεί μεγαλύτερο μικτό βάρος φορτηγού

9. Άδειες Δ.Χ. να δίνονται σε φορτηγά από EURO2 και πάνω διότι οι διαφορά ρύπων καυσαερίων δεν είναι μεγάλη μεταξύ τους, ενώ τα EURO 5 αυτοκίνητα είναι τόσο νέας τεχνολογίας που δεν έχουν ακόμα εισαχθεί από όλους τους αντιπροσώπους-εισαγωγείς των εταιριών

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα, με τον κ. Μ. Παρίση, Προϊστάμενο του Τμήματος Τεχνολογίας Οχημάτων του Υπουργείου Μεταφορών, να είναι συνεννοήσιμος και καθησυχαστικός.

Δέσμευση για την επίλυση των σοβαρών και ζημιογόνων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο επιβαρυμένος κλάδος των μεταχειρισμένων επαγγελματικών οχημάτων δεν υπήρξε. Η συνάντηση όμως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ελπιδοφόρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου