Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Οδική Ασφάλεια


Οι στόχοι οι οποίοι έχουν τεθεί από το ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ είναι οι παρακάτω:


1. Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2006-2010. Προβλέπει μείωση νεκρών κατά 50% το έτος 2010 σε σχέση με το 2000 και απαιτείται :


Αύξηση συχνότητας των ελέγχων μέθης , ταχύτητας και μέσων παθητικής ασφάλειας (Ζώνη-Κράνος). Εκστρατείες ευαισθητοποίησης των οδηγών , πεζών (εκθέσεις τροχαίας , ημερίδες , Διαλέξεις στα σχολεία, σε αγρότες, αλλοδαπούς κ.λ.π) Υποστήριξη πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής.


2.-Ομάδες Ελέγχου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ). Αξιοποίηση των ομάδων σε ελέγχους σε όλο το Εθνικό και Επαρχιακό δίκτυο του Νησιού προκειμένου οι οδηγοί να συμμορφώνονται με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, ώστε να αποτραπούν οι παραβιάσεις που θέτουν σε κίνδυνο την ανθρώπινη ζωή.


3.- Εφαρμογή νέων διατάξεων Κ.Ο.Κ . 1)Αντιμετωπίζονται αυστηρά παραβάσεις όπως : α) Υπερβολική ταχύτητα β) Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ η άλλων ουσιών γ) η μη χρήση προστατευτικής ζώνης και κράνους δ) Η μη παραχώρηση προτεραιότητας ε) η παραβίαση φωτεινού σηματοδότη.


στ)Αφαιρούνται οι άδειες οδήγησης και Επανεξετάζονται οι οδηγοί που διαπράττουν επικίνδυνες παραβάσεις σύμφωνα με το σύστημα ελέγχου συμπεριφοράς οδηγών του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

ζ) Βελτίωση συστήματος εκπαίδευσης οδηγών .

η) Εντατικοποίηση του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων.

Εντοπισμό επικινδύνων σημείων-βελτίωση οδικού δικτυού


4. Βελτίωση του οδικού δικτύου

Η από ανέκαθεν , συνεργασία της ΕΛ.ΑΣ (Τροχαίας) με συναρμόδιες υπηρεσίες (ΥΠΕΧΩΔΕ –ΝΟΜΑΡΧΙΑ-ΔΗΜΟΥΣ- ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ , οι οποίες από κοινού συμμετέχουν στην διερεύνηση σφαλμάτων – κακοτεχνιών και στην εξάλειψη τους , έχει συμβάλει σημαντικά στην διαμόρφωση του «Οδικού δικτύου» (Εθνικό και Επαρχιακό) .

5. Διαρκής παρουσία της τροχαίας στο δίκτυο και κυρίως στα επικίνδυνα σημεία.

Η παρουσία της τροχαίας στο δίκτυο είναι αποδεδειγμένο ότι δρα ανασταλτικά στους επίδοξους που καταστρατηγούν τον Κ.Ο.Κ. και προκαλούν πολλές φορές ατυχήματα. Η αστυνομία πρέπει να εντατικοποιήσει και να συστηματοποιήσει τους ελέγχους σε ορισμένες κατηγορίες οδηγών ή σε ορισμένες περιοχές ελέγχοντας περισσότερα άτομα, ώστε οι οδηγοί να συμμορφώνονται με τους κανόνες κυκλοφορίας χωρίς να υπάρξει όμως αύξηση των παραβάσεων. Πρέπει δηλαδή να πετύχει μεγάλο δείκτη συμμόρφωσης των οδηγών , ώστε να γίνουν συνειδητοποιημένη οδηγοί και όχι επιρρεπής στις παραβάσεις.


6. Αύξηση της ηλεκτρονικής αστυνόμευσης με τοποθέτηση φωτογραφικών RADAR.

Ο οδηγός αισθάνεται ότι αστυνομεύεται συνεχώς με αποτέλεσμα να καθίσταται ιδιαίτερα προσεκτικός.


7. Αύξηση των ελέγχων για μέθη.

Είναι πασιφανές ότι αποδίδουν αυτοί οι έλεγχοι. Το αλκοτέστ έχει καταστεί υποχρεωτικό και σε τροχαία ατυχήματα υλικών ζημιών.-


8. Εκπαίδευση μαθητών σε πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής .

Το τμήμα Τροχαίας συμμετέχει σε προγράμματα εκπαίδευσης μαθητών σε πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής.


9. Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής.

Συμμετοχή της υπηρεσίας μας σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής.


Το μέλλον του τόπου, τα παιδιά μας, θα πρέπει από μικρά να ενταχθούν στην κυκλοφοριακή αγωγή ώστε αύριο να γίνουν καλοί χρήστες της οδού είτε ως εποχούμενοι είτε ως πεζοί, που αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εκπονηθούν προγράμματα κυκλοφοριακής διαπαιδαγώγησης των μαθητών δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου .

Η Τροχαία βάσει στατιστικών στοιχείων υποβάλλει έγγραφες προτάσεις προς διαμόρφωση Νόμων και Διατάξεων, οι οποίες αποβλέπουν την προστασία όλων εκείνων που χρησιμοποιούν την οδό ανεξάρτητα αν πρόκειται για οδηγούς ή πεζούς.


Το ανθρώπινο δυναμικό της Τροχαίας δίνει την ψυχή του καθημερινά παρά τις όποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει κυρίως σε συνθήκες εργασίας , για την προστασία των πολιτών στους δρόμους και προσπαθεί να αλλάξει νοοτροπίες χρόνων. Είναι δεδομένο ότι μια συνήθεια αν χρειάζεται δέκα χρόνια να την αποκτήσει κάποιος , χρειάζονται άλλα δέκα για να την αποβάλλει. Ελπίζουμε ότι οι επόμενες γενεές θα αποβάλουν αυτή την νοοτροπία και θα συνειδητοποιήσουν ότι πέραν από τις προσπάθειες που καταβάλλονται από αρμόδιους φορείς , η κύρια προσπάθεια για την προστασία της ζωής τους από τροχαία ατυχήματα είναι ευθύνη – υποχρέωση δικιά τους. Όλοι εμείς η χρήστες των οδών μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά μπορούμε να σώσουμε ζωές εφαρμόζοντας με συνέπεια τους κανόνες ασφαλείς οδήγησης .


1 σχόλιο:

  1. Pixtrans is the leading manufacturé of Belts and related mechanical Power Transmission products in India. The Company features state-of-the-art Belt manufacturing units as well as an ultra-sophisticated, automated Rubber Mixing facility. If you are looking for the best fan belt,check out our website.We provide fan beltsthat are flexible synthetic rubber band which connects various engine components together.It is more efficient than the older multiple belt system and consumes less space in the engine compartment.We have a state-of-the-art manufacturing units, as well as a fully robotic rubber mixing facility in Nagpur.

    Courroies

    ΑπάντησηΔιαγραφή